משתמשי iOs
משתמשי אנדרואיד
משתמשי iOs
הגדרות > סלולרי > הוסף תכנית סלולרית
משתמשי אנדרואיד
הגדרות > חיבורים > מנהל כרטיס SIM /מנהל SIM > הוסף חבילה סלולרית/ eSIM
לחצו על “סרוק עם QR ספק שירות”
משתמשי iOs
הגדרות > סלולרי > הוסף תכנית סלולרית
משתמשי אנדרואיד
הגדרות > חיבורים > מנהל כרטיס SIM /מנהל SIM > הוסף חבילה סלולרית/ eSIM
לחצו על “סרוק עם QR ספק שירות”
משתמשי iOs
הגדרות > סלולרי > הוסף תכנית סלולרית
משתמשי אנדרואיד
הגדרות > חיבורים > מנהל כרטיס SIM /מנהל SIM > הוסף חבילה סלולרית/ eSIM
לחצו על “סרוק עם QR ספק שירות”
משתמשי iOs
הגדרות > סלולרי > הוסף תכנית סלולרית
משתמשי אנדרואיד
הגדרות > חיבורים > מנהל כרטיס SIM /מנהל SIM > הוסף חבילה סלולרית/ eSIM
לחצו על “סרוק עם QR ספק שירות”
הגדרות > סלולרי > הוסף תכנית סלולרית
הגדרות > חיבורים > מנהל כרטיס SIM /מנהל SIM > הוסף חבילה סלולרית/ eSIM
לחצו על “סרוק עם QR ספק שירות”
הגדרות > סלולרי > הוסף תכנית סלולרית
הגדרות > חיבורים > מנהל כרטיס SIM /מנהל SIM > הוסף חבילה סלולרית/ eSIM
לחצו על “סרוק עם QR ספק שירות”
הגדרות > סלולרי > הוסף תכנית סלולרית
הגדרות > חיבורים > מנהל כרטיס SIM /מנהל SIM > הוסף חבילה סלולרית/ eSIM
לחצו על “סרוק עם QR ספק שירות”
הגדרות > סלולרי > הוסף תכנית סלולרית
הגדרות > חיבורים > מנהל כרטיס SIM /מנהל SIM > הוסף חבילה סלולרית/ eSIM
לחצו על “סרוק עם QR ספק שירות”
בעת השהייה בחו”ל מומלץ לכבות את המספר הראשי שלך בהגדרות המכשיר ע”מ להימנע מחיובים מיותרים, באופן הבא:
iOS – הגדרות > סלולרי > בחר במספר הרצוי > כיבוי
Android – הגדרות > חיבורים > מנהל כרטיסי SIM > כיבוי
בנוסף, מומלץ לוודא כי נדידת נתונים (roaming) מכובה בסים המקורי שלכם.
למוקד המכירות בימים א'-ה' בין השעות 8:00-17:00
בוואטסאפ: 050-9999166 או 444*