איך משתמשים בצ'יפסים מעבר ל 10 דקות?

מערכת צ’יפסים מאפשרת לכל לקוח לבצע שיחות נכנסות ויוצאות של עד 10 דקות.

דרך מצוינת להוספת דקות שיחה ללא עלות היא באמצעות שימוש באפליקציית 015  גלובל שאינה גורעת מה 10 דקות של צ’יפסים, אלה רק מבוססת על התשתית של צ’יפסים בחו”ל.

להורדה ושימוש באפליקציה יש:

א. לחפש  015 גלובל (Global) בחנות האפליקציות, להוריד ולהתקין את האפליקציה.

ב. לעשות הפניית שיחות ממספר הטלפון הרגיל למספר שתקבלו ב 015 גלובל.

באופן כזה מכסת ה 10 דקות של צ’יפסים לא תרד כשתקבלו או תוציאו שיחות.

להורדת האפליקציה לחצו כאן

שאלות נפוצות

מוזמנים לפנות אלינו לכל שאלה נוספת

החבילות שלנו כוללות סים לכל החיים, חבילת גלישה ל30 יום ומספר ישראלי קבוע.
חבילת ה8GB כוללת גם 10 דקות שיחה לכל העולם (יוצאות/נכנסות).

בנוסף, תהנו משירות לקוחות בעברית 24/7 בזמן שהייתכם בחו”ל ומגוון חבילות לטעינה נוספת.

לרשותכם 5 אפשרויות לקבלת הסים:

1. משלוח לנתב”ג ואיסוף בחנות סטימצקי ביום הטיסה (בדיוטי-פרי טרמינל 1)

2. משלוח לנתב”ג ואיסוף בחנות סטימצקי ביום הטיסה (בדיוטי-פרי טרמינל 3)

3. איסוף עצמי ממושב חרב-לאת בחינם.

4. משלוח עד הבית בגוש דן, 1 יום עסקים (ת”א,בורסה ר”ג,יד אליהו,יפו,גבעתיים,בני ברק,אזורי חן,רמת החייל)
5. משלוח ללוקר ברחבי הארץ, עד 3 ימי עסקים. מפת מיקומי הלוקרים: https://done.co.il/contacts/

אם ברשותכם סים פיזי:

כל שעליכם לעשות הוא להחליף את הסים עם הגעתכם ליעד,
ולוודא שכפתור “נתונים בנדידה/נדידת נתונים” נמצא במצב פעיל.

אם ברשותכם eSIM:

יש להתקין את הeSIM  במכשירכם באמצעות קוד הQR שקיבלתם באישור ההזמנה. אנחנו מאוד ממליצים לבצע את פעולה זו לפני טיסתכם.
הוראות התקנה מפורטות תוכלו למצוא כאן.
עם הגעתכם ליעד, יש לוודא כי הeSIM  מוגדר במצב פעיל וכפתור “נתונים בנדידה/נדידת נתונים” נמצא במצב פעיל גם כן.

סרטון התקנה לאנדרואיד:
https://www.youtube.com/watch?v=hKn-oUbBzCA

סרטון התקנה לאיפון IOS:
https://www.youtube.com/watch?v=tIKukBMybYU

ניתן לבצע טעינה חוזרת אצלנו באתר או באתר גלובל סים.

לבדיקת יתרת גלישה ושיחות לחץ כאן.

על-מנת לבדוק יתרה עליך להכניס את מספר הטלפון של הצ’יפסים שברשותך.

(אם אינך יודע את המספר צור איתנו קשר 072-2131088)

לא עובד לכם הסים?

מוקד פלאפון חו”ל זמין עבורכם 24/7 במספר הבא:
972-50-7077860+
או 444* ישירות מהצ׳יפסים

או בWhatsApp למספר 0509999166-

 
 

עוד לא רכשתם?

מוקד המכירות שלנו זמין עבורכם לכל השאלות:
דוא”ל: [email protected]
טלפון: 072-2131088
בימים א’-ה’ בין השעות 8:00-17:00

– כרטיס הסים זמין ברוב מדינות העולם, לצפייה ברשימת המדינות מלאה: לחצו כאן

– אפשר לנדוד בין כמה מדינות שרשומות בתוך ה-30 יום

פונים אלינו בערוצי התקשורת שלנו ומבקשים לבצע ביטול – אם לא היה שימוש בכרטיס הסים, אנחנו נבטל את העסקה

כל האפליקציות עובדות כרגיל(לרבות וואטסאפ, וייז, איסנטאגרם,פייסבוק)

הסים שלנו מגיע עם מספר ישראלי אחר.
אם תרצה לקבל שיחות למספר המקורי אנו ממליצים להוריד את אפליקציית 015 גלובל.
האפליקציה מאפשרת העברת שיחות מהמספר המקורי שלך לצ’יפסים.
ללא הגבלת זמן שיחה וללא עלות.   

הסבר מפורט יותר על האפליקציה ושימושה מצורף בקובץ הבא –לחץ כאן

eSIM  הוא סים אלקטרוני המותקן במכשיר באמצעות קוד QR שנשלח אליך לאחר הרכישה, ופועל בדיוק כמו סים רגיל.
האפשרות להשתמש בeSIM תלויה בסוג המכשיר בו משתמשים.
בדקו האם מכשירכם תומך ב eSIM.
בסיום ההתקנה והשימוש הראשון, פרטי הeSIM נשמרים במכשירך בנוסף לסים הרגיל שלך וניתן להטעין ולהשתמש בו שוב לפני טיסתך הבאה ללא צורך בתהליך התקנה נוסף.

רכישת eSIM היא מיידית, ואין צורך לחכות למשלוח.
עם eSIM אין התעסקות עם פתיחת הטלפון והחלפה פיזית של סים.
ניתן להשתמש בeSIM  יחד עם הסים הרגיל שלך.
*יש לשים לב לכבות את הסים הרגיל שלך בעת השימוש בחו”ל, על מנת למנוע חיובים נוספים מהמפעיל הסלולרי שלך.

רב המכשירים החדישים תומכים בeSIM, אך מומלץ לוודא זאת לפני הרכישה.
בדקו האם מכשירכם תומך ב eSIM.
לא מצאת את המכשיר שלך?
נכנסים למערכת ההפעלה ובודקים:
אנדרואיד: הגדרות > חיבורים > מנהל כרטיס סים > אם מופיעה האפשרות ל”הוספת חבילה סלולרית” – המכשיר יכול להתחבר ל- eSim
או: חייגו #06#* ולחצו על כפתור השיחה. אם מופיע לכם מספר זיהוי ייחודי של ה-eSIM שלכם, EID, הטכנולוגיה קיימת.
IOS: הגדרות > סלולרי > אם מופיעה האפשרות “הוסף תכנית סלולרית”- המכשיר יכול להתחבר ל- eSim

לרכישת חבילת eSIM לחו”ל לחץ כאן.
מומלץ לוודא כי מכשירך תומך ב eSIM  לפני הרכישה.

רק ב eSIM שלנו החבילה כוללת גם גלישה וגם שיחות, ותקפה ל30 יום.
החבילה מתאימה ל169 מדינות ברחבי העולם, כך שניתן לעבור ממדינה למדינה ללא צורך בשינוי סים.
מספר הטלפון של הצ’יפסים נשאר קבוע, ונשאר איתכם לטעינה ושימושים חוזרים.
שירות ותמיכה טכנית בעברית, אנגלית וערבית, 24/7 בזמן שהותכם בחו”ל.

לאחר קבלת אישור ההזמנה עם קוד הQR, יש לבצע התקנה והפעלה של הeSIM לפי ההנחיות בדף ההוראות.
אנו ממליצים לבצע את התקנת הeSIM לפני הטיסה, על מנת שלא יהיו הפתעות כשאתם כבר בחו”ל.
תוקף החבילה יחל רק עם תחילת השימוש בחו”ל.
לפני התקנת הeSIM, וודאו:
– שיש לכם חיבור לאינטרנט
– קוד הQR מוכן לסריקה (מודפס, שמור בגלריה או מוצג במסך אחר)

סרטון התקנה לאנדרואיד:
https://www.youtube.com/watch?v=hKn-oUbBzCA

סרטון התקנה לאיפון IOS:
https://www.youtube.com/watch?v=tIKukBMybYU

אם רכשתם חבילה חדשה, תוקף החבילה יחל עם תחילת השימוש בחו”ל.
אם טענתם צ’יפסים קיים, תוקף החבילה יחל בתאריך הטיסה שהזנתם באתר.

בהחלט, ניתן להטעין eSIM בחבילה נוספת כאן
וודאו כי אתם יודעים את מספר הטלפון של הeSIM לצורך טעינתו.

אין צורך להוציא את הסים הרגיל שלך מהטלפון בזמן השימוש בeSIM,
אך חשוב לדעת להגדיר את השימוש בשני סימים במקביל במכשירך.
על מנת להימנע מחיובים מיותרים, מומלץ לכבות את הסים הרגיל שלך בהגדרות המכשיר לפני הטיסה.
הנחיות נוספות תמצאו בדף ההוראות

לאחר קבלת אישור ההזמנה עם קוד הQR, יש לבצע התקנה והפעלה של הeSIM לפי ההנחיות בדף ההוראות.
אנו ממליצים לבצע את התקנת הeSIM לפני הטיסה, על מנת שלא יהיו הפתעות כשאתם כבר בחו”ל.
תוקף החבילה יחל רק עם תחילת השימוש בחו”ל.
לפני התקנת הeSIM, וודאו:
– שיש לכם חיבור לאינטרנט
– קוד הQR מוכן לסריקה (מודפס, שמור בגלריה או מוצג במסך אחר)

סרטון התקנה לאיפון  IOS:
https://www.youtube.com/watch?v=kHRrP_GrFEE

סרטון התקנה לאנדרואיד:
https://www.youtube.com/watch?v=PJmwC8LJFlg

אם רכשתם חבילה חדשה, תוקף החבילה יחל עם תחילת השימוש בחו”ל.
אם טענתם צ’יפסים קיים, תוקף החבילה יחל בתאריך הטיסה שהזנתם באתר.

בהחלט, ניתן להטעין eSIM בחבילה נוספת כאן
וודאו כי אתם יודעים את מספר הטלפון של הeSIM לצורך טעינתו.

אין צורך להוציא את הסים הרגיל שלך מהטלפון בזמן השימוש בeSIM,
אך חשוב לדעת להגדיר את השימוש בשני סימים במקביל במכשירך.
על מנת להימנע מחיובים מיותרים, מומלץ לכבות את הסים הרגיל שלך בהגדרות המכשיר לפני הטיסה.
הנחיות נוספות תמצאו בדף ההוראות

שירות לקוחות

לתקלות ותמיכה טכנית בזמן שהותך בחו”ל:

בוואטסאפ: 050-9999166 או 444* ישירות מהצ'יפס

שירותים

מידע כללי

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן